Urank Sedang Mengintai!!

Tuesday, March 9, 2010

Cintakan Aku Pada CintaMu


ya Allah jika aq jatuh cinta,
cintakanlah aq pada seseorang,
yang melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatanku
untuk menyintaiMu,,

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,
izinkanlah aq menyentuh hati
seseorang yang hatinya tertaut
padaMu agar tidak terjatuh aku
dalam jurang cinta nafsu,,

Ya Rabbana jika aku jatuh hati,
jagala hatiku
padanya agar tidak
berpaling daripada hati Mu,

Ya Rabbul Izzati jika aq rindu,
rindukanlah aq pada
seseorang yang merindui
syahid di jalanMu,

Ya Allah jika aku menikmati
cinta kekasihMu,
janganlah nikmat itu melebihi
kenikmatan indahnya
bermunajat di sepertiga malam
terakhirMu.

Ya Allah,
jika aq jatuh hati pada kekasihMu
jangan biarkan aq tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru
manusia kepdadMu.

Ya Allah,
jika Kau halalkan aku,
merindui kekasihMu, jangan biarkan
aq melampaui batas
sehingga melupakan
aq pada cinta hakiki
dan rindu abadi hanya padaMu
Amin,,

Doaku,,,moga kita sama''
berjaya di dunia dan akhirat,,
berjaya dalam mengharungi
segala dugaan dan cabaran,,
yang sememangnya menguji
kekuatan iman,,
kerana tapak iman
itulah yang menemukan
cinta yang selama ini hilang



InsyaAllah~

No comments:

Post a Comment

uhu~!!